Gratis fragt ved køb over 499 kr. Shop Nu

Priser
Hos Feelshop er alle priser angivet danske kroner (DKK) og inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

Betaling
Feelshop modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, PayPal, MobilePay, Bankoverførsel. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Levering
Feelshop sender til hele Danmark. Vores varer bliver opbevaret og sendt i Danmark. Vores fragtpriser er 39 kr og 49 kr for henholdsvis pakkeshop- og hjemmelevering. Ved køb over 499 kr er leveringen gratis. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen. Vi leverer ikke til udlandet, ej heller til Færøerne og Grønland.
Afhængig af hvilken lager dine varer sendes fra, vil “EGK Distribution” eller “Import For Kids” fremstå som afsender på pakken. Dine varer leveres som regel med PostNord eller GLS. For pakker der vejer maksimum 20 kg bliver pakken leveret til det nærmeste næste udleveringssted hvis der ikke er plads på det valgte udleveringssted. For pakker der vejer over 20 kg tilbyder vi kun hjemmelevering fordi disse varer ikke må komme i pakkeshop. Opstår der problemer, så kontakt os på kontakt@feelshop.dk. Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare forventes at blive leveret 1-5 hverdage efter bestillingen. Er der tale om fjernlagerbestilling forventer vi at kunne levere indenfor 14 (dog maks 21) hverdage. Alle varer i samme ordre bliver sendt samlet, således at hele ordren først afsendes når den sidste vare kommer på lager. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer. Skulle vi mod forventning ikke kunne levere din ordre indenfor den forventede tidsramme vil du blive kontaktet af os med henblik på hvornår vi forventer at kunne levere din ordre. Bemærk, at hvis ikke modtagerens navn står på postkassen ved hjemmelevering sendes pakken retur til os.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fremstillingen. Du kan få varen ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen afhængigt af den konkrete situation. Reklamationsretten kan ikke benyttes af ved fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Husk at reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Feelshop vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang i forbindelse med reklamationer. Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten bedes du skrive til kontakt@feelshop.dk.

Refusion
Vil du have dine penge retur, vil vi bede dig oplyse relevante bankoplysninger så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

Fortrydelsesret
Der tilbyder 14 dages returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag. hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Informer os om fortrydelsen til via mail til kontakt@feelshop.dk senest 14 efter købet. Vi beder dig returnere forsendelsen indenfor 14 dage fra datoen fortrydelsen er blevet meldt til os. Vil du gøre tingene lettere, så udfyld vores fortrydelsesformular.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom. Vi kan ikke tilbyde retur af varer hvor plomberingen er brudt.

Returnering
Send os din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har informeret os om at du gerne vil gøre brug af din fortrydelsesret. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Vedlæg en kopi af ordrebekræftelsen. De direkte udgifter i forbindelse med returnering betales af dig. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet da varen er i din varetægt, til vi har modtaget den retur. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Varens stand ved returnering
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og hvordan den fungerer. Med andre ord kan du prøve varen som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover dette betragtes den som brugt. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet desværre kun kan få en del eller intet af købsbeløbet retur afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså prøve varen uden egentlig at tage den i brug.

Tilbagebetaling
Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur. I tilfælde af en værdiforringelse som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Ved anvendelse af fortrydelsesretten refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato vi har modtaget meddelelse om at du vil fortryde dit køb. Vi tilbagebetaler til det samme betalingsmiddel du benyttede ved dit køb, medmindre du ønsker andet. Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du kan fremlægge dokumentation for at have returneret varen.

Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik i Feelshop. Deri kan du læse mere om hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

Invitation til anmeldelse

I forbindelse med din oplevelse hos os, kan vi sende dig et link til at anmelde os på anmeldelsesplatforme. Dette kan ske for at indsamle feedback om din oplevelse og forbedre vores service. Ved at handle med os accepterer du, at vi kan sende dig sådanne anmodninger om anmeldelser. Ved at indsende en anmeldelse giver du os tilladelse til at vise den på vores hjemmeside.

Klagemuligheder – oversigt og links
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@feelshop.dk

Søg efter produkter (0)

Tilbage til toppen
Produktet er blevet tilføjet til din indkøbskurv