Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fremstillingen. Du kan få varen ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen afhængigt af den konkrete situation. Reklamationsretten kan ikke benyttes af ved fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Husk at reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Feelshop vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang i forbindelse med reklamationer. Ved benyttelse af din reklamationsret bedes du skrive til kontakt@feelshop.dk.
Klagemuligheder – oversigt og links
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@feelshop.dk